Doorgaan naar hoofdcontent

bewindvoerder plegen fraude met gemeentegeld

Je hoort steeds meer verhalen over bewindvoerders die fraude plegen met geld van de gemeente. Ze vragen allerlei dingen aan voor bijzondere bijstand. Soms heb je dat wel nodig voor bepaalde dingen maar vaak vrahen ze dingen aan waar je geen recht op heb. Gemeente betaald het uit en dan betalen ze gewoon je rekeningen of doen er andere dingen mee, inplaats waarvoor het is bedoelt. Ze vragen bijv bijzondere bijstand aan voor een computer en uiteindelijk ontvangen ze 350 euro en wat doen ze ermee, je krijgt het zelf niet of computer te halen, maar betalen er andere dingen mee, omdat dit volgens hun belangrijker is. Dit zijn dingen die niet mogen maar er is geen kijk op! De kantonrechter is iemand die dat moet doen, maar weigert dat want heeft te weinig tijd! Hierdoor word er flink misbruik van gemaakt door bewindvoerders!

Reacties

  1. Ik heb alreeds pogingen ondernomen om uit deze dwangmatige wereld te geraken. Ging alreeds naar de balie der advocaten, kwam terecht op een dood spoor. Een medisch verslag is nodig, moeilijk te verkrijgen als de vrederechter u niet op de juiste manier doorverwijst (document voor een gerechtspsychiator). Eveneens zal geen enkele psychiator die voor een instituut werkt je zo'n document bezorgen aangezien je voor hun inkomen borg staat. Ik heb een persoonlijk dossier aangemaakt maar heb geen betaalmiddelen meer over om privé te kunnen zoeken voor hulp. De politie is hierover ook machteloos. Een bewindvoering hebben is puur ellende, zeker als je uit de problemen bent en ook geen schulden meer hebt. Integendeel, ik begin er terug te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. klopt ik kom er ook echt niet uit, kantonrechters denken dat je het waarschijnlijk nooit meer kan ofzo.. ik vecht er ook nog steeds tegen om helemaal uit bewindvoering te komen.. is echt een hel...

      Verwijderen
    2. Dan blijkt dat de RIBW zelfs nog jou mediche dossier doet vervalsen om de directeur van Melse Wassink jou onder zijn hoede te plaatsen.
      Maar u kunt hun ook op BIG-code zoeken en dan aangeven bij www.medichtuchtraad.nl vermelden.
      Omdat Melse Wassink beter mensen oplichten dan uit hun schulden verlossen

      Verwijderen
  2. https://www.facebook.com/groups/1100647459957849/ word nu lid van die nieuwe facebook groep schulden en problemen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gemeente maken ook misbruik van bewindvoering, als het ze uitkomt, BIjvoorbeeld bij klachten over de gemeente. Voor een beetje extra helpen ze je graag voor de gemeente meer naar de verdoemenis. Dit soort randfiguren heb ik ontmoet in C. Schaftenaar uit Diemen en Melse-Wassink uit Ede. Rechters en gemeente steunen dat soort lui, al kan je aantonen dat ze de kluit belazeren!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is schandalig dat dit soort figuren over gezinnen machtsmisbruik ten toon soreid. Een Melse met een laag niveau qua intellect en fatsoen. Zijn ego groeit met het vernederen en onderdrukken van mensen. Rechters laten het gebeuren. Het word tijd dat de brancheorganisatie hem eruit gooit. Eigenlijk hoort dit bedrijf niet geaccepteerd te worden. De Mafia is betrouwbaarder. Hij is slecht voor cliënt en personeel. Een zielig figuur. Ik zou me in geen kerk durven vertonen, laat staan vooraan zitten. Dat heet een bord voor je kop hebben.

      Verwijderen
  4. Helaas u kunt dit ongedaan krijgen via Hoge Raad der Nederlanden Korte Voorhout 8 te Den Haag en niet bij de Karton Rechtbank Zutphen wegens het vervalsen van het artikel 380 boek 1 van het burgerlijk wetboek. Die toch door de Gerechtshof in acht wordt genomen . Daar kan het Gerechtshof beter voor Smaad tot Laster de boete betalen van € 19.500.00 met daarbij 2 t/m 25 jaar celstraf voor krijgen .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Door het vervalsen van de persoonsgegevens
    Blijkt er ook z'n vervalste Bewind en curatele onderkomen te zijn die zelfs nog verder durft te gaan . Waar zij rechterlijke uitspraken doen vervalsen om financele instellingen zo te vervalsen om van de uitkerende betrokkenen te doen vervalsen en te bestelen.
    Waar door het stelen de politie hier niets aan doen om deze diefstal plegers op vrije voet te laten stelen. Zo gaat wel de Nederlandse Economie aan kapot om rechtbanken oplichters op vrijevoet te laten lopen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liz H Verwaal van Melse Wassink met Bignummer : 49037687730 weet zo goed de psycholoog S.Arts te vervalsen om mensen onder curatele te zetten als deze verpleegster mensen doet bestelen van € 58.000.00 omdat haar vriendin mensen doet oplichten door de oplichtster G.J. Groot Obbink

    BeantwoordenVerwijderen



  7. Door oze fraude plegingen waar elke bedrijf hun cliënten hun gelden op kunnen storten Is onze bankrekeningnummer NL 57 INGB 0701 4416 90 Want wij hebben schulden bij BKR in Tiel om zo de mensen te vervalsen en in hun schulden te plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De rechtbank Gelderland heeft er lucht van gekregen dat Melse Wassink uit Ede aan de Horaplein 9 fraude plegen met hun hulp verleners van RIBW Arnhem die mensen onder vervalste bewind en curatele weten te plaatsen. Er is in middels al een Gerechtsdeurwaarder in geschakeld om bij Melse Wassink geld van gedupeerde te doen incasseren . Melse Wassink kan binnen 14 dagen op reageren en tot betaling over te gaan, of er wordt beslag gelegd op hun inkomen en loon beslag waar een rechterlijk vervolg op na doet komen

      Verwijderen
  8. Leuk om het mede te delen . de Rechtbank Gelderland heeft lucht gekregen over de Malafide Bewind en Curatele Instelling uit Ede die artikel 380 van boek 1 heeft vervalst waar zij Belasting en Verzekeringsfraude plegen bij hun cliënten. Waar nu een Gerechtsdeurwaarder is ingeschakeld waar Melse Wassink alles moet terug betalen binnen 14 dagen anders wordt men gedagvaard op verdenking van wets vorderingen vervalsing , dan krijgen zij nog de kans om als nog binnen 14 dagen tot betaling ng over gegaan Of er wordt in Ede waar het pand bevind beslag op gelegd tot een openbare verkoping en er wordt beslag gelegd op hun loon en inkomen
    Omdat de RIBW Arnhem hun assistentie doet verlenen omdat Melse Wassink een Bureau Krediet Registratie op na weet te houden op hun schulden af te doen lossen op hun cliënten te bestelen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Willen die Melse Wassink oplichters niet zomaar bankrekeningen vermelden van anderen . want dit is bankfraude plegen die u heeft doen vermelden

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Eenzaamheid wegens leven met bewindvoering

Eenzaamheid wegens leven met bewindvoering  Over kleine 2 maanden zit ik 8 jaar onder bewindvoering. 8 jaar strijd. Bewindvoering nam ik vanwege mijn psychische problemen. De eerste bewindvoering heeft er een flink zooitje van gemaakt. Zie mijn andere berichten die ik hier op mijn blog heb geschreven.  Doordat bewindvoering zoveel schulden heeft gemaakt zit ik nu in een traject van de schuldhulp..  Bewindvoerders kunnen er gewoon mee wegkomen.. Hoe krom is dit rechtssysteem in Nederland! Politiek weet het al jaren dat bewindvoerders meer schulden veroorzaken dan je echt financieel te helpen.  Ik moet nog tot mei 2019 in de schuldhulp dan is het traject klaar! Ik ga meteen met spoed dan uit bewindvoering want dan na 10 jaar bewind is het tijd dat ik het zelf ga doen!  Het ergste is dat ik toen ik onder bewind ging dat dit voor tijdelijk zou zijn, zodat ik mijn psychische problemen aan kon pakken. Juist door bewindvoering blijf je last houden van je psychisch problemen. 

Wil je uit bewindvoering?

Wil je uit bewindvoering? Om in bewindvoering te komen is in 3 weken geregeld, maar eruit komen dat duurt jaren.. Ik zelf ben nu al bijna een jaar bezig om het weer zelfstandig te gaan doen.. 2 oktober 2014 had ik de rechtszaak en die zaak had ik toen verloren omdat ik niet had laten zien dat ik zelf rekeningen zou kunnen betalen, maar bewindvoering is aangesteld door de rechtbank en dus mag je zelf geen rekeningen betalen, dus kan je het niet laten zien.. Ik ben nu weer bezig om uit bewindvoering te komen en het is nog wachten op de zitting. advocaat kosten zijn niet te betalen ook al heb je prodeo, Mijn advocaat vroeg 308 euro. en dat is gewoon niet te doen als je bewindvoering heb, want die geeft aan dat daar geen geld voor is, Ik zit nu al meer dan 5 jaar in bewind sinds januari 2010. Toen was ik depressief en was het even beter dat mijn financiën even door andere gedaan werden, maar nu gaat het goed en kan ik het zelf weer doen mijn financiën, maar een kantonrechter denk